Vídeo:  Biodiversitat és futur

TRADUCTOR

English Chinese (Simplified) French German Italian Russian Spanish

DECLARACIÓ

ENLLAÇOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qui està en línia?

Tenim 76 visitants en línia

Cercador

Nosaltres.com - El cercador de Vilaweb

Sindicació

feed-image format RSS 2.0
Salvat el Jardí del Paradís Imprimeix
divendres, 2 d'agost de 2013 11:23
AddThis Social Bookmark Button

Phelypaea coccinea, a l'Iraq (Foto: NatureIraq)

El bíblic Jardí del Paradís o Jardí de l'Edèn hauria aconseguit la salvació, fins i tot enmig del caos que l'envolta. La setmana passada, enmig d'una nova onada de bombardeigs als carrers de Bagdad, el Consell de Ministres de l'Iraq, va aprovar la creació del primer parc natural de país, com a peça central del projecte de restauració de maresmes de Mesopotàmia del sud del país. Aquesta zona d'aiguamolls va ser sotmesa a dessecació en un 93% per part del règim anterior de Saddam Hussein.

Darrera actualització de divendres, 2 d'agost de 2013 11:46
Llegiu-ne més...
 
Trobats nous materials del Gabinet Salvador Imprimeix
dissabte, 27 de juliol de 2013 14:00
AddThis Social Bookmark Button

Gravat de la Biblioteca Salvador (Foto: Núvol)

L’Ajuntament de Barcelona ha adquirit per 50.000 euros un conjunt de llibres, objectes i documentació que pertanyen al Gabinet Salvador, una de les col·leccions d’història natural dels segles XVII i XVIII més importants d’Europa. Algunes d’aquestes peces, juntament amb altres del gabinet, formaran part de l’exposició Salvadoriana que es podrà visitar en el marc del tricentenari del 1714.

Més informació

Darrera actualització de divendres, 2 d'agost de 2013 10:52
 
Informació pública sobre zones ZEC de Natura 2000 Imprimeix
divendres, 26 de juliol de 2013 07:45
AddThis Social Bookmark Button

NOVETAT LEGISLATIVA / TERMINIS URGENTS - Segons que informa el DPT, les llistes de lloc d'importància comunitària (LIC) per a les regions biogeogràfiques mediterrània i alpina presents a Catalunya, estan aprovades definitivament per la Comissió Europea. Ara, el següent –i darrer pas- per completar el procés de creació de la xarxa Natura 2000 és la seva declaració com a Zones Especials de Conservació (ZEC).

Aquesta declaració es realitza de manera independent pels espais de la regió alpina i de la mediterrània iniciant-se el procés per la regió alpina i set espais de la regió mediterrània de la plana de Lleida, corresponents als 7 LICs que ja tenen Pla especial aprovat per l'Acord GOV/185/2010.

Llegiu-ne més...
 
Seguiment de Seseli farrenyi al Cap de Creus Imprimeix
dijous, 25 de juliol de 2013 15:21
AddThis Social Bookmark Button

El Parc Natural del Cap de Creus (Generalitat de Catalunya) ha iniciat la campanya de seguiment i estudi demogràfic corresponent a 2013 de l'espècie de flora amenaçada Seseli farrenyi, endèmica del Parc. L'estudi s'ha encarregat al BioC, a través de la Fundació Bosch Gimpera i ja ha iniciat els treballs de camp, que es continuaran durant les properes setmanes.

Més informació

 
Nova fase de participació a l'Estratègia de Flora Imprimeix
dimecres, 24 de juliol de 2013 16:24
AddThis Social Bookmark Button

Un dels requisits que s'havia plantejat l'Estratègia Catalana de Conservació de Flora (ECCF) era el de fer-la a través d'un procés el màxim de participatiu possible. Ara s'han enllestit els treballs de redacció dels apartats de diagnòstic i els primers esborranys de propostes d'actuació. Aquests textos són disponibles via ICHN, i s'inicia ara una segona fase participativa per a fer-hi esmenes, correccions, aportacions, etc., a través d'un formulari específic disponible al web (enllaç aquí).

Llegiu-ne més...
 
<< Inicia < Anterior 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL