Vídeo:  Biodiversitat és futur

TRADUCTOR

English Chinese (Simplified) French German Italian Russian Spanish

DECLARACIÓ

ENLLAÇOS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Qui està en línia?

Tenim 13 visitants en línia

Cercador

Nosaltres.com - El cercador de Vilaweb

Sindicació

feed-image format RSS 2.0
El Màster de Biodiversitat visita la Garrotxa Imprimeix
diumenge, 10 de maig de 2015 16:18
AddThis Social Bookmark Button

Presentació de la sessió de camp, a càrrec de X. Oliver

 

Alumnes i professors de l'assignatura Gestió de la Vida Silvestre, del màster de Biodiversitat de la UB van visitar divendres passat la comarca de la Garrotxa per conèixer de primera mà les activitats de gestió i conservació empreses per la Delegació de la Garrotxa de la ICHN.

 

La sortida va ser guiada per Xavier Oliver i va seguir les accions dutes a terme dins del programa de conservació de la roureda de roure pènol dels voltants de la Moixina, prop d'Olot. Els estudiants també van poder col·laborar en el seguiment anual d'espècies indicadores de la recuperació de la qualitat de l'hàbitat, concretament de tres espècies (Isopyrum thalictroides, Mercurialis perennis i Polygonatum multiflorum) que fan part del programa de vigilància de flora amenaçada de la comarca.

 

Llegiu-ne més...
 
Noms de Plantes, premiat Imprimeix
diumenge, 3 de maig de 2015 19:22
AddThis Social Bookmark Button

 

El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, el Pare abat de Montserrat, Josep M. Soler, i el president de l'Institut d'Estudis Catalans, Joandomènec Ros, a la dreta de la imatge, amb els premiats. Foto: Judit Contreras / Diputació de Barcelona


El Premi Crítica Serra d'Or 2015 de Recerca (Altres Ciències) ha estat atorgat a Noms de plantes. Corpus de Fitonímia Catalana, obra apareguda enguany, de Joan Vallès (director), Joan Veny, Josep Vigo, M. Àngels Bonet, M. Antònia Julià i Joan Carles Villalonga. Enhorabona als guanyadors.

 

Més informació

 


Darrera actualització de diumenge, 3 de maig de 2015 19:29
 
Monseny: primer Parc Natural amb App pròpia Imprimeix
diumenge, 3 de maig de 2015 19:16
AddThis Social Bookmark Button

El Parc Natural del Montseny – Reserva de la Biosfera ja disposa d'una aplicació mòbil en versió Android, la primera que es posa en servei en el conjunt de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona. Aquesta app "Montseny", que en breu estarà a disposició en la versió iOS i també Windows Phone, és gratuïta i permet a l'usuari tenir al seu abast de manera ràpida i còmode d'informació actualitzada i dels serveis que ofereix el parc.

 

Més informació


 
Ha mort el Prof. Lofty Boulos Imprimeix
diumenge, 3 de maig de 2015 18:16
AddThis Social Bookmark Button

Segons que acaba d'informar informa la societat científica OPTIMA, el Professor Lofty Boulos va morir el passat 27 d'abril. Reconegut expert en Botànica mediterrània, en particular de la regió oriental i del seu Egipte natal, Líbia, Jordània i Kuwait, era professor emèrit de la Universitat d'Alexandria i va rebre la Medalla d'Or d'OPTIMA a Palermo, el 2013.

 

A més de la seva vàlua científica i humana, la seva figura és testimoni dels "danys col·laterals" dels episodis bèl·lics: les seves col·leccions científiques dipositades a Kuwait van ser requisades cap a Iraq en el context de la guerra de 1990. Les nostres condolences més sinceres als seus familiars i amics.

 

El Prof. L. Boulos a la Universitat del Caire

 

Amb motiu del premi, Vernon.H. Heywood en va escriure la glossa, amb resum del seu currículum, que es pot llegir aquí.

 

 
Conservació a través de les inversions Imprimeix
diumenge, 26 d'abril de 2015 10:55
AddThis Social Bookmark Button

Pèrdua de bosc tropical (2001-2013) - Font: Mongabay.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El Fons Governamental de Pensions de Noruega (el fons sobirà de salut més gran del món) ha adoptat estàndards d'actuació que evitin la inversió en companyies implicades en deforestació a zones tropicals. Noruega envia així un senyal clar que la destrucció de boscos no és una pràctica acceptable per als negocis responsables, segons que ha donat a conèixer la Rainforest Foundation Norway.

 

Més informació






Darrera actualització de diumenge, 26 d'abril de 2015 11:09
 
<< Inicia < Anterior 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 Següent > Final >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL