Nova tesi sobre Centaurea |
|
divendres, 21 de setembre de 2012 21:49 |
Avui ha tingut lloc a l'Aula Magna de la Facultat de Farmàcia de la UB l'acte de lectura i defensa de la tesi doctoral d'Andreas Hilpold, sota el títol Evolution of the Centaurea Acrolophus subgroup (Compositae).
La tesi, dirigida per les Dres. Núria Garcia i Roser Vilartersana, s'ha dut a terme a l'Institut Botànic de Barcelona i ha obtingut la màxima qualificació (Apte cum laude).
|
Llegiu-ne més...
|
|
Evolució en Croton, per R. Riina |
|
divendres, 21 de setembre de 2012 16:52 |

Julià Molero, durant l'acte de presentació de la conferenciant, Dra. R. Riina (Foto: C. Blanché)
Ahir va tenir lloc a la sala d'actes de l'Institut Botànic de Barcelona la conferència "Estudios sistemáticos y evolutivos de un género megadiverso: Croton: Euphorbiaceae", a càrrec de la Dr. Ricarda Riina, de la University of Michigan.
|
Darrera actualització de divendres, 21 de setembre de 2012 17:06 |
Llegiu-ne més...
|
Accions de conservació en Silaum silaus |
|
dilluns, 17 de setembre de 2012 10:12 |
El número 103 del butlletí Notícies de la ICHN dóna a conèixer les accions de conservació i adequació de l'hàbitat de Silaum silaus, a la vall de Camprodon, actualment, l'unica població coneguda de l'espècie a Catalunya. La Delegació de la Garrotxa de la ICHN va elaborar un projecte de conservació i va aconseguir finançament en la convocatòria d’ajuts de l’any 2010. En total es van aconseguir més de 60.000 € per dur a terme actuacions de millora tant per a la recuperació de pastures (ajut concedit per l’Obra Social de La Caixa a través la Diputació de Girona) com per a l’ordenació de l’ús públic (ajut concedit pel Departament de Medi Ambient i Habitatge).
|
Llegiu-ne més...
|
Premis BBVA a Conservació de la Biodiversitat |
|
dimecres, 12 de setembre de 2012 15:19 |

El proper dia 26 tindrà lloc a Madrid el lliurament dels Premis de la Fundació BBVA a la Conservació de la Biodiversitat, que ja tenen una certa tradició en el nostre camp. El naturalista Josep del Hoyo Calduch, rebrà enguany el Premi a la Difusió del Coneixement i Sensibilització.
|
Darrera actualització de dimecres, 12 de setembre de 2012 15:46 |
Llegiu-ne més...
|
Nova espècie d'Orobanche de Balears |
|
dimarts, 4 de setembre de 2012 14:27 |
Orobanche rumseiana, de Mallorca i Menorca ha estat descrita recentment, en una publicació del passat juliol, a la revista Candollea, per part dels investigadors Antoni J. Pujadas-Salvà i Pere Fraga. Es tracta d'una nova espècie de fraret que havia estat confosa anteriorment, viu habitualment sobre plantes de romaní, i que ha estat qualificada com a VU.
O. rumseiana Pujadas & Fraga - Foto: Candollea
|
Darrera actualització de dimarts, 4 de setembre de 2012 14:42 |
Llegiu-ne més...
|
|
|
|
<< Inicia < Anterior 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 Següent > Final >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |