Conservació de plantes, a Oryx |
|
divendres, 6 de maig de 2011 10:41 |
La revista científica Oryx, editada per Cambridge Journals i dedicada a la conservació de la biodiversitat, publica articles majoritàriament orientats a la conservació de fauna. El volum 45 (2) que acaba de veure la llum , però, ha agrupat diversos manuscrits de conservació de flora en una separata especial que ja és consultable online. Aquests articles van precedits d'un text introductori de S.D. Hopper, director del Jardí Botànic de Kew seguits pels cinc articles de diversa cobertura taxonòmica i geogràfica. Dels referits a flora mediterrània, un és a càrrec d'investigadors del BioC (més detalls a Notícies BioC), sobre Aquilegia paui i un altre, de l'equip de Sardenya de Giannluigi Bachetta i col·laboradors, sobre Lamyropisis microcephala.
|
Darrera actualització de dissabte, 7 de maig de 2011 14:04 |
Llegiu-ne més...
|
|
Celebrades les II Jornadesde Botànica a Menorca |
|
dimecres, 4 de maig de 2011 22:12 |
Han tingut lloc del 26 al 30 d'abril les II Jornades de Botànica de Menorca, celebrades a l'entorn del Programa LIFE i de l'impuls del nostre company Pere Fraga, que enguany han estat dedicades al tema "Illes i Plantes: conservació i coneixement de la flora de les illes de la Mediterrània".
VEGEU REPORTATGE VÍDEO DE LES JORNADES (RTV MALLORCA)
L´aguait por RTVMallorca
|
Darrera actualització de dimecres, 4 de maig de 2011 23:38 |
Llegiu-ne més...
|
El WWF preveu la pèrdua de 230 M ha de bosc |
|
dimarts, 3 de maig de 2011 15:02 |
En el context de l'Any Internacional dels Boscos/2011, el diari "The Independent" recull la campanya del WWF per a la salvaguarda de boscos amb la previsió següent: "El món s'arrisca a perdre 230 milions de hectàrees de bosc fins el 2050, amb conseqüències dràstiques per al clima, la biodiversitat i l'economia mundial"
"Els responsables - els responsables polítics i la indústria - estan tallant la branca on estem tots asseguts", va dir el cap dels boscos de WWF / Adena, Philipp Goeltenboth, en un comunicat.
En el seu nou informe de WWF - Vida als boscos, l'organització va advocar per un "zero net en Desforestació i Degradació (ZNDD)" el 2020.
Més informació
|
Darrera actualització de dimarts, 3 de maig de 2011 15:12 |
Demà es lliuren els Premis IEC 2011 |
|
dimecres, 27 d'abril de 2011 16:51 |
Com cada any, pels voltants de Sant Jordi, es donen a conèixer els premis de l'IEC. Els Premis corresponents al LXXX Cartell de Premis de l'Institut d'Estudis Catalans de l'any 2011 seran lliurats en l'acte se celebrarà demà dijous, 28 d’abril, a les sis de la tarda, a la Sala Prat de la Riba de l’IEC i serà presidit per la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega. D'entre els guardons atorgats d'enguany destaquen el Premi de Medi Ambient, per a Jeroen van den Bergh (a la foto) i el Premi Pius Font i Quer de Botànica, que ha estat adjudicat a Montserrat Parada per l' Estudi etnobotànic de l'Alt Empordà. A continuació, donem a conèixer els altres premiats en àmbits relacionats amb la BCP.
|
Darrera actualització de dimecres, 27 d'abril de 2011 17:26 |
Llegiu-ne més...
|
Dia Internacional de la Biodiversitat 2011 |
|
dijous, 21 d'abril de 2011 08:52 |

El tema elegit per a la celebració d'enguany del Dia Internacional de la Biodiversitat (22 de maig de 2011) és la biodiversitat dels boscos, en el marc de l'any internacional dels boscos.
Els logotips, el material promocional de la campanya són disponibles al web del CBD |
Darrera actualització de dijous, 21 d'abril de 2011 08:59 |
|
|
|
<< Inicia < Anterior 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 Següent > Final >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |